NM FORLOVES LEGACY

Saturday 17 June 2017

PEMENANG MINI TOPUP GIVEAWAY by MerahCekelat

Assalamualaikum dan haii...


Alhamdulillah saya dah selesai peperiksaan akhir untuk semester 2 . Sebab tu lah tarikh tamat Giveaway ni 16 Jun. Terima kasih saya ucapkan kepada yang sudi join GA ni. Sebelum itu, saya juga nak berterima kasih kepada bloggers yang bagi pandangan tentang blog saya ni .
   
     Pertama sekali, saya minta maaf akan kesulitan peserta pada awal GA ni berlangsung kerana "disable right click" yang menyukarkan peserta untuk copy banner. Sebenarnya saya terlupa, maafkan saya >.<  .. Ada blogger yang komen tentang border blog, saya dah tambah sikit-sikit . Background blog kurang menarik juga mungkin. Kebanyakannya berpendapat untuk  saya selalu update blog supaya ramai pembaca. Saya akui, bila bermulanya sesi pembelajaran, saya memang jarang online blog ni. InsyaAllah sepanjang cuti 3 bulan ini mungkin ada perubahan ( mungkin... hahaha)

    Baiklah saya sengaja panjangkan introduction hahaha.. Mesti semua tak sabar nak tau pemenang kan? Saya umumkan 4 pemenang untuk topup dahulu. *bunyi drum* tadaa...

PEMENANG TOPUP RM10






PEMENANG TOPUP RM5






PEMENANG BAGI TOP REFERRAL 
yang akan memenangi barangan daripada Cynas Shoppe

The Zafirah Nazri


Tahniah buat para pemenang . Terima kasih atas sokongan semua peserta.
Kepada pemenang, tolong DM saya di instagram @cynas.shoppe butiran berikut sebelum 21 Jun .. Pemenang Top Referral juga insyaAllah akan dapat hadiah sebelum raya kalau DM saya sebelum 21 Jun.

Pemenang Mini Topup Giveaway (Topup)
url blog:
No. tel:
Telco : (maxis, celcom, etc..)

p/s: I ask for phone number because i will reload the topup (not using prepaid card)

Pemenang Mini Topup Giveaway (Top Referral)
url blog:
Nama:
Alamat:
No. tel:


Salam sayang, 

MerahCekelat :)

9 comments:

messarah said...

Alhamdulillah terima kasih ye sis

Unknown said...

tahniah semua!

nona sani said...

Alhamdulillah, thanks..dah DM tau.

Tahniah all

Dingdang said...

tahniah kepada semua pemenang :)

Kasih Juju said...

alhamdulillah..ada rezeki dekat sini :)

Zafirah nazri said...

Alhamdulillah rezeki saya.

miho amyra said...

alhamdulillah.
Tahniah semua pemenang.
Terima kasih. Selamat Hari Raya :)

Mama aiman said...

tahniah kepada semua pemenang

Nor Ain Rusli said...

Tahniah semua