NM FORLOVES LEGACY

Tuesday 6 June 2017

Senarai FB Group Blogger

Assalamualaikum dan haii..
Salam Ramadhan..

Hari ni rajin sikit, nak senaraikan group blogger yang aku join. So korang yang belum masuk lagi mana-mana group ni, boleh klik terus link . FB Group ni lah tempat blogger share post terbaru, dan jumlah pembaca boleh ditingkatkan .. (walaupun diri sendiri pemalas nak share.. hahaha)


SENARAI FB GROUP BLOGGER



Yang last tu paling terkenal kan ? aku dah join semua group ni dah lama. Kalau ikutkan masa mula-mula buat blog dulu tahun 2011 . Tapi selepas beberapa kali blog kena hack. Sekarang aku siarkan untuk korang yang belum join . Semoga bermanfaat !


btw I have plan to do a mini giveaway for next post. I need your support. Stay tuned .

Saya tengah final exam sekarang, doakan semoga dipermudahkan . Good Luck for students that taking exam and also for new students in matriculation. Have fun in your matriculation life !


2 comments:

mrhanafi said...

Banyak juga nie..

Saya guna blogwalking je.. Saja nak jenguk blog kawan kawan..

Sii Nurul said...

Wahhh banyaknyaa.. sy join 3 group ja