NM FORLOVES LEGACY

Wednesday 8 September 2021

SMALL BUSINESS UPDATES !

 Assalamualaikum..

Masih ada orang baca blog tak ni? Ramai dah melekat dekat instagram and mostly tiktok. Kalau ada yang baca, say HI pleasee dekat komen. 


A quick updates about my small business. Dah lama tak menaip, jadi macam kita buat quick updates je la. 

Sebelum ni, siapa ada yang follow my story thanks. Saya pernah berniaga blouse, tudung, beg dan banyak lagi. Now, I have done my degree life. I am not expected to be in this field of business. 


SKINCARE AND BEAUTY


Brands in store :

ZarZou Beauty
Beyouty Cosmetic 
Cerave
Axis-Y
The Ordinary
Good Molecules
The Inkey List
3W Clinic


FOLLOW ME ON INSTAGRAM

JOIN OUR SKINCARE CHANNEL

Saya juga tengah berjinak-jinak dalam digital creator.
InsyaAllah more content on skincare tips and tricks.

*since dah join shopee ambassador. hehe . wish me luck.

I really hope you guys can support me. If you are reading this and reach my igshop, please dm to let me know. Ada orang baca blog saya.. 

Thank you ! Stay safe at home everyone. :)











1 comment:

فارس said...

شركة دهب كلين اكبر شركات التنظيف بالخبر
اسعار شركات تنظيف بالخبر